Obvestilo o spremenjenem načinu dela občinske uprave - za poslovanje s strankami
Spoštovane občanke, občani.
Zaradi trenutne situacije (razglašene epidemije z dnem 19.10.2020) in nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID 19) ter zaradi zagotavljanja varnosti vas obveščamo, da bo sodelovanje z občinsko upravo v času uradnih ur do nadaljnjega potekalo na nekoliko drugačen način.
PROST VSTOP V PROSTORE OBČINSKE UPRAVE BO V PRIHODNJE MOGOČ S PREDHODNO NAJAVO. ZATO VAS POZIVAMO, DA SE PREDHODNO NAJAVITE IN USKLADITE TERMIN S POSAMEZNIM STROKOVNIM SODELAVCEM OBČINSKE UPRAVE.
Zaradi varnosti občanov in občank občine ter zaposlenih v občinski upravi vas tako pozivamo, da se v čim večji meri poslužujete naslednjih načinov poslovanja oz. komuniciranja z občinsko upravo:
- elektronske komunikacije preko e-naslova: info@obcina-apace.si;
- telefonske komunikacije preko telefonske številke: 02 569 85 50, vse preostale kontaktne podatke zaposlenih v občinski upravi najdete tudi na naši spletni strani – https://www.obcina-apace.si/objave/230;
- preko navadne pošte na naslov: Občina Apače, Apače 42 b, 9253 Apače ter preko nabiralnika, ki je nameščen pred vhodom v občinsko stavbo.
Občinska uprava posluje po ustaljenem urniku v času uradnih ur:
Uradne ure - za stranke:
- Ponedeljek: od 08.00 do 10.30 in od 11.00 do 15.00
- Torek: od 08.00 do 10.30 in od 11.00 do 15.00
- Sreda: od 08.00 do 10.30 in od 11.00 do 17.00
- Petek: od 08.00 do 12.00
Vstop v prostore je dovoljen le ob uporabi ustrezne zaščitne maske in obveznem razkuževanju rok.
Občinska uprava