MEDOBČINSKI INŠPEKTORAT IN REDARSTVO - informacije
MEDOBČINSKI INŠPEKTORAT IN REDARSTVO - informacije
12. 2. 2021
VANJA H.
KONTAKT:
E-pošta: medobcinski.inspektorat@gor-radgona.si
E-pošta: medobcinski.inspektorat@gor-radgona.si
URADNE URE
inšpektorja v Apačah
so vsak petek med 9.00 in 10.00 uro.
inšpektorja v Apačah
so vsak petek med 9.00 in 10.00 uro.
Lahko oddate tudi vlogo:
PRIJAVA NEPRAVILNOSTI MEDOBČINSKEMU INŠPEKTORATU, ki se nahaja na povezavi: https://www.obcina-apace.si/podatkiobrazca/1628 .
PRIJAVA NEPRAVILNOSTI MEDOBČINSKEMU INŠPEKTORATU, ki se nahaja na povezavi: https://www.obcina-apace.si/podatkiobrazca/1628 .
PRAVNA PODLAGA
Občine Gornja Radgona, Apače in Sv. Jurij ob Ščavnici so z Odlokom o ustanovitvi organa skupne občinske uprave »MEDOBČINSKI INŠPEKTORAT IN REDARSTVO« ustanovile skupno občinsko upravo »Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin Gornja Radgona, Apače in Sv. Jurij ob Ščavnici« (v nadaljevanju: skupna uprava) za skupno opravljanje nalog občinske uprave na področju: občinske inšpekcije in občinskega redarstva. Sedež skupne uprave je v občini Gornja Radgona, Partizanska cesta 13, 9250 Gornja Radgona.
Skupna uprava opravlja upravne naloge občinskih uprav občin ustanoviteljic v skladu z zakonom, podzakonskimi predpisi in predpisi občin ustanoviteljic. Skupna uprava je enovit organ in je prekrškovni organ občin ustanoviteljic skupne uprave. Pooblaščene uradne osebe skupne uprave vodijo prekrškovni postopek in odločajo o prekrških iz občinske pristojnosti, določenih s predpisi, ki so kot posebna priloga odloka v obliki seznama predpisov objavljeni na spletnih straneh občin ustanoviteljic. Službe skupne uprave so medobčinska inšpekcijska služba in medobčinsko redarstvo.