Podaljšani nekateri ukrepi v zvezi s preprečevanjem okužb s koronavirusom in dodani še nekateri novi
Spoštovane občanki, občani !
Objavljamo najnovejše informacije, obvestila, sprejete predpise, vse na enem mestu, ki so trenutno v veljavi oziroma stopajo v veljavo v naslednjih dneh:
Slovenija za 14 dni zaostruje ukrepe za zajezitev širjenja novega koronavirusa, je v četrtek, dne 12.11. 2020 sklenila vlada. Nekateri ukrepi veljajo že danes, dne 13.11. 2020.
- Ob polnoči je torej v veljavo stopil prvi od novih ukrepov, ki prepoveduje zbiranje ljudi. Izjema pri tem so člani istega gospodinjstva in ožji družinski člani. Do zdaj je bilo dovoljeno zbiranje do šest oseb.
- Še vedno so začasno prepovedani prireditve, shodi, poroke in verski obredi, po novem pa tudi vsa slavja in praznovanja. Dovoli pa se sklenitev zakonskih zvez, a le z dovoljenjem ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti.
- S spremembo je določena tudi izjema, da se odlok ne uporablja za dejavnosti, ki se izvajajo za zagotavljanje izvajanja nalog države, samoupravnih lokalnih skupnosti in javnih služb ter za organe političnih strank.
- Vlada je podaljšala tudi že veljavne ukrepe, kot sta omejitev gibanja med občinami in omejitev gibanja med 21. in 6. uro, pri tem še vedno veljajo izjeme.
Nošenje zaščitnih mask je še vedno obvezno v zaprtih prostorih ter na prostem, z določenimi izjemami.
V prihodnjih dneh bodo v veljavo vstopili tudi drugi vladni ukrepi. S ponedeljkom, 16. novembra:
- Zaustavlja se ves javni potniški promet, delovali bodo le taksiji.
- Vrata zapirajo vse nenujne trgovine – odprte bodo ostale le trgovine z živili, lekarne, pošte in banke.
Odprti bodo ostali:
– prodajalne, ki v pretežni meri prodajajo živila, blago za osebno nego in čiščenje, vključno s prodajo kmetijskih pridelkov na kmetiji, pri čemer se kot izjema ne šteje prodaja oblačil, obutve in tehničnega blaga v teh prodajalnah,
– lekarne,
– prodajalne z medicinskimi pripomočki in ortopedskimi pripomočki,
– tržnice,
– kmetijske prodajalne,
– bencinski servisi,
– banke in zavarovalniške storitve,
– pošte,
– dostavne službe,
– trafike in kioski za prodajo časopisov in revij,
– servisne delavnice, v katerih se opravljajo storitve popravil in vzdrževanja motornih vozil in koles (vulkanizerske, avtomehanične, avtoličarske ali avtokleparske delavnice, delavnice za popravilo koles).
Dovoljeni bodo:
– dimnikarske storitve,
– gradbena dela v oziroma na nenaseljenih gradbiščih,
– osebni prevzem blaga ali hrane na prevzemnih mestih med 6. in 21. uro,
– opravljanje dejavnosti priprave jedi in pijač v primeru dostave (brez časovne omejitve).
Število oseb v zaprtih javnih prostorih, v katerih se izvaja dejavnost ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom, je vlada omejila na 30 kvadratnih metrov na posamezno stranko ali na eno stranko, če je poslovni prostor manjši od 30 kvadratnih metrov. Če gre za odprto tržnico, se dejavnost ponujanja in prodajanja blaga in storitev potrošnikom omeji na 10 kvadratnih metrov na posamezno stranko.
Zaradi trenutne in nevarnosti širjenja nalezljive bolezni SARS-CoV-2 (COVID 19) ter zaradi zagotavljanja varnosti vas obveščamo, da bo sodelovanje z občinsko upravo v času uradnih ur do nadaljnjega potekalo na drugačen način. Zaradi varnosti občanov in občank občine ter zaposlenih v občinski upravi vas tako pozivamo, da se poslužujete naslednjih načinov poslovanja oz. komuniciranja z občinsko upravo:
- elektronske komunikacije preko e-naslova: info@obcina-apace.si;
- telefonske komunikacije preko telefonske številke: 02 569 85 50 (vse preostale kontaktne podatke zaposlenih v občinski upravi najdete tudi na naši spletni strani – https://www.obcina-apace.si/objave/230 );
- preko navadne pošte na naslov: Občina Apače, Apače 42 b, 9253 Apače ter preko nabiralnika, ki je nameščen pred vhodom v občinsko stavbo.
Občinska uprava posluje po ustaljenem urniku v času uradnih ur:
Uradne ure - za stranke
- Ponedeljek: od 08.00 do 10.30 in od 11.00 do 15.00
- Torek: od 08.00 do 10.30 in od 11.00 do 15.00
- Sreda: od 08.00 do 10.30 in od 11.00 do 17.00
- Petek: od 08.00 do 12.00
Vstop v prostore je dovoljen le ob uporabi ustrezne zaščitne maske in obveznem razkuževanju rok ! »
Šolanje bo še naprej za (vsaj) 14 dni potekalo na daljavo, vrtci bodo nudili le nujno varstvo.
V zvezi z navedenim tako na območju Občine Apače ostanejo v veljavi še vnaprej sklepi, organizacija vezana na delitev oziroma zagotavljanja brezplačnega toplega obroka ( spremljajte spletno stran Osnovne šole in vrtca Apače).
V veljavi še ostanejo naprej določila, vezana na nudenje nujnega varstva otrok v vrtcih:
Na podlagi določila 33. člena Statuta Občine Apače (Uradno glasilo občine Apače- lokalni časopis Prepih, št. 2 z dne 1. 3. 2007, s spremembo z dne 31.12. 2012, št. 53/12) , upoštevaje Okrožnice Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport z dne 23.10. 2020 in dne 30.10. 2020 , izdajam z dnem 31.10. 2020
SKLEP ŽUPANA OBČINE APAČE O NUJNI ORGANIZIRANOSTI VRTCA V OBČINI KLJUB SPLOŠNEMU ZAPRTJU
1. V dneh od 2.11.2020 do preklica bodo vsi otroci, ki nujno potrebujejo varstvo in so jih starši na podlagi poziva z dne 23.10. 2020 ter z dne 30.10. 2020 prijavili v vrtec, zaradi ocene, sprejete skupaj z vodstvom Osnovne šole in vrtca Apače, kljub splošnemu zaprtju vrtca, razporejeni v eno skupino Osnovne šole in vrtca Apače- Enoto Apače.2. Vrtec se odpira po ustaljenem, običajnem in nespremenjenem delovnem času Osnovne šole in vrtca Apače- Enote Apače.
3. V kolikor ste otroka vpisali in ga v naslednjem tednu oziroma dneh ne bo v vrtec, vas prosimo, da to nemudoma sporočite janja.jau@gmail.com
4. Skupina otrok se je organizirala po navodilih, v sodelovanju z Osnovno šolo in vrtcem Apače ter z upoštevanjem Okrožnice Ministrstva za izobraževanje, znanost in šport. V kolikor bodo potrebne spremembe pri organizaciji, se bo organizacije temu prilagodila in javnost o vsem ustrezno obvestila.
Potrudili se bomo, da otrokom prijetno v vrtcu. Starše pa prosimo, da se držite vseh varnostnih ukrepov (uporaba maske, razkuževanje pred vhodom, varnostna razdalja vsaj dva metra), saj si vsi želimo zdravja tako otrok, kot tudi nas zaposlenih.
Za sodelovanje in zaupanje se najlepše zahvaljujemo.
Ostanimo zdravi !
Župan, dr. Andrej Steyer